Translate

mandag den 2. februar 2009

Sundhedsplejerskens andet besøg - The Health Visitors’ Second Visit

Arthur er 3 uger gammel. Det seneste døgn, har han haft 14 anfald. Hans rystelser bliver voldsommere og voldsommere. Han nærmest kramper. Det sidder i hele hans krop. Jeg er dødsens angst for hvad der sker med ham. 

Sundhedsplejersken kommer til tiden. Jeg har igen lavet the, men Hanne Dorthe tager ikke noget. Jeg forklarer hurtigt, at rystelserne er blevet værre og hyppigere. Hun kan se på, at jeg er bange og opfordrer mig til at kontakte lægen.

Jeg bestiller tid hos lægen sekundet efter hun er gået. 

February 2nd
The Health Visitors’ Second Visit

Arthur is three weeks old. He has had 14 seizures in the last 24 hours. His shakings are increasingly severe. It is almost like he is convulsing. It is in his entire body. I am frightened to death of what is happening to him.

The Health Visitor arrives on time. I have made tea, again, but Hanne Dorthe does not seem to want any tea. I quickly explain that the shakings have become worse and more frequent. She can see that I am scared and consults me to contact my doctor.

I order a doctor’s appointment the second she leaves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar