Translate

onsdag den 15. februar 2012

BørneUngeKlinikken

I går kom der brev fra Rigshospitalets Gastroenterologiske ambulatorium. Jeg ved ikke engang hvad det betyder. De har reserveret tid til Arthur den 2. marts 2012.

Arthur er blevet henvist dertil af vores privat praktiserende læge, fordi jeg insisterende forklarede lægen, at Arthur som bekendt ikke spiser ret meget.

Brevet vi har modtaget virker helt forkert. Forkert fordi det er enkeltstående. Jeg tror ikke de har slået Arthur op, jeg tror ikke de ved hvem han er.

Jeg skal udfylde papirer jeg har udfyldt ti gange før, med oplysninger Rigshospitalet (om nogen) har.

2 kommentarer:

  1. Hej, har lige læst mig igennem din historie. Vi har en lille pige med et sjældent syndrom, hun er født for tidligt og er væksthæmmet. Nok om det, men vi er også meget "anderledes". Vores datter har altid haft store spisevanskeligheder og har i dag mavesonde, som hun ernæres gennem. Vi er dog tilknyttet et spiseteam på kolding sygehus og er netop startet på " projekt afvænning", så nu skal hun lære at spise gennem munden. Jeg vil anbefale dig Ulla Lebahns hjemmeside. Hun er ergoterapeut med speciale i børn med spisevanskeligheder. Håber du måske kan bruge det. Jeg ved hvordan det er at trevle nettet tyndt for info:-) Hilsen Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette

    Tusind tak for dit input. Jeg vil uden tvivl tjekke hendes hjemmeside ud.

    Jeg håber det kommer til at gå godt med din datter. Held og lykke :)

    SvarSlet